Proč si pro naplánování kampaně vybrat právě Remmark?

Remmark si ve světě marketingových a komunikačních agentur razí svou vlastní cestu. Neplatí pro nás klasické rozdělení na stratégy a realizátory kampaní. Naší doménou v oblasti médií je unikátní schopnost propojit vhodný obsah s umístěním. Díky porozumění značce a produktům dokážeme vytvořit komunikační strategii na míru každému klientovi. Tím ale naše práce teprve začíná.  

V Remmarku za pomoci kvantifikovaných metod, vlastní kreativity a dlouholetých zkušeností v oboru umíme takovou strategii i uvést v život, což je přístup, ve kterém celkově vidíme budoucnost marketingu. Proto jsme rozjeli i vlastní inkubátor. Propojujeme kreativní lidi, jako jsou copywriteři, grafici a designeři, se stratégy a datovými analytiky. Ti mohou pro svou práci využívat databanku, která obsahuje jak veřejně dostupné datové sady, tak i ty komerční. To nikde jinde v Česku nenajdete.

Na jaké projekty se v Remmarku zaměřujete?

U nás nevnímáme reklamu jen jako nástroj konzumu. Cílem marketingu nemusí být nutně jen něco prodat. Je zde také obrovský prostor pro osvětu a posouvání společnosti. A právě tahle práce nás baví nejvíc. Proto se vedle komerčních aktivit zaměřujeme na projekty s přidanou hodnotou. Společenská odpovědnost, ochrana životního prostředí, zdravotnictví, kvalita potravin… Nebojíme se ale ani nových výzev a v rámci marketingové podpory pomáháme nadějným startupům v jejich rozjezdu a etablování se na trhu.

Ing. Roman Heřman


CEO, Managing Director

Ing. Roman Heřman CEO, Managing Director fotka

Především chci sebe i celý Remmark posouvat dál. Nové trendy jen nesledovat, ale současně se také podílet na jejich tvorbě a vůbec inovacích celého odvětví. Zároveň vždy chci, aby na výsledném řešení vydělali všichni, ať už se jedná o klienta, agenturu či poskytovatele mediálního prostoru. Na tom se pak dá stavět dlouhodobá spolupráce prospěšná pro všechny strany.

napište mi