Proč v Remmarku sázíte na data?

Marketing pracuje s dojmy, emocemi a pocity, což jsou abstraktní pojmy, které je složité uchopit. Ale každá jednotlivá emoce souvisí s konkrétní osobou. A tu už můžeme poměrně dobře kvantifikovat a zařadit do tabulek. Není to jen o základních sociodemografických škatulkách. Každý z nás je unikátním souborem různých proměnných a díky jejich propojování dokážeme zcela jasně definovat společné vlastnosti určité cílové skupiny. A přesně to je základ úspěšného marketingu. Zasáhnout cílovku a vzbudit v ní požadovanou emoci.

To se sebelepším kreativním nápadem nezvládnete, pokud nemáte dostatečné informace o tom, koho chcete oslovit. Proto jsou data a jejich analýzy nedílnou součástí strategického uvažování Remmarku a v určité míře prostupují všemi fázemi našich marketingových kampaní.

Jakou roli zde hraje váš inkubátor Openest?

V Remmarku milujeme inovativní přístupy. I to byl důvod, proč jsme spustili vlastní datovou platformu Openest spojenou s kreativně-datovým inkubátorem. Na první pohled možná bláznivá kombinace, jenže tahle symbióza vážně funguje. Analytici na základě zadání kreativců zjistí, kdo konkrétně je cílová skupina, co potřebuje a co naopak nesnáší. Kreativci pak podle toho připraví kampaň s konkrétním zacílením a díky datům využijí jen takové marketingové nástroje, které doopravdy dávají smysl. Minimalizují se tím náklady, naopak se maximalizuje celkový dosah a úspěšnost kampaně.

Ing. Jiří Tošer


Media Director

Jiří Tošer Media Director fotka

Můj svět jsou moderní technologie a data. A právě to, že s nimi umíme hodně dobře pracovat, nás odlišuje od konkurence. Díky nim jsme schopni připravit kampaň od strategického plánování přes produkci až po finální realizaci. Mou konkrétní rolí je nejen vyhledávání a zpracování dat, ale také jejich interpretace. Jsem díky tomu takovým spojovacím článkem mezi geeky a kreativci.

napište mi