Čím se Remmark po 20 letech na trhu odlišuje od ostatních?

Vnímám, že naše činnost je dnes specifičtější. Dříve jsme pracovali prakticky jen na komerčních projektech, které měly za cíl něco prodat. Vymysleli jsme klientovi strategii a zrealizovali jsme ji. A zase znovu. Za ta léta se však dramaticky změnilo konkurenční prostředí. Z desítek reklamních agentur, které na trhu působily před těmi dvaceti lety, jsou dnes stovky. A vlastně všechny dělají to samé. Museli jsme se něčím odlišit. Vsadili jsme na speciální mezioborové projekty, které čistě jen marketingovou oblast překonávají.

Takovým je třeba datová platforma Openest. Marketingové zkušenosti jsme v ní propojili s moderním světem dat a přenesli do moderních technologií. Troufám si říct, že právě v kombinování těchto světů je dnes Remmark výjimečný.

Jak se vyvíjela tvoje práce pro Remmark?

Postupně. Jako účetní jsem třeba doprovázela Romana Heřmana ke klientovi, se kterým bylo třeba vykomunikovat finance. Z dalšího projektu odešel projektový manager a zakázku najednou nikdo neřídil, nebo bylo potřeba u některého jednání zastoupit finančního ředitele… Zkrátka když jsem cítila, že na to mám, zapojila jsem se a získávala tak zkušenosti. Nepatřím k lidem, kteří by odmítali nějakou činnost s tím, že to „přece není moje práce“. Beru to prostě tak, že pomáhám rozvoji něčeho bohulibého. A když v tom navíc začneš objevovat věci, které tě baví a naplňují, je to vlastně nejvíc, co si v pracovním životě můžeš přát.

Monika Obermajerová


Financial Director

Fotka Monika Obermajerová

Remmark má hodně veřejných zakázek, takže do procesů zpravidla vstupuji od samého počátku. Realizuji podání přihlášek a příslušné administrativy, konzultuji finální podobu nabídky klientovi a zajišťuji komunikaci s veřejným zadavatelem včetně podání nabídky. Je to o neustálém hlídání drobných nuancí a náležitostí smlouvy. V momentě, kdy je adekvátně zformulovaná a podepsaná, mohu předat zakázku našim projektovým týmům.

napište mi