Remmark přednášel o dynamické komunikaci ve zdravotnictví

 

Kdo a jakým způsobem by měl veřejnosti sdělovat zásadní zdravotní témata? Na tuto otázku hledala odpověď konference pořádaná Zdravotním deníkem s názvem Komunikace ve zdravotnictví. Za přítomnosti zástupců státu, zdravotních pojišťoven a novinářů vystoupili také marketingoví experti. Mezi nimi svým příspěvkem o udržitelném marketingu zaujal Strategic Account Director agentury Remmark David Palivec. Co od něj zaznělo?

 
„Tvorba brandu je řemeslo jako každé jiné. Potřebujete důslednou a promyšlenou analýzu, strategii, kreativitu a mediální podporu. Pokud něco z toho podceníme, stavíme domeček, který bude buď vratký, anebo se rovnou zbortí,“ popisuje David.

 

O svou image a pověst u klientů by se každý podnikatelský subjekt měl starat průběžně, protože i potřeby samotné cílovky se postupem času mění. „Společnost je dynamická a v kontextu doby mění své nálady. Na úrovni veřejných zakázek, jako je třeba právě zdravotnictví, pak také nezapomínejme na to, že jednotná komunikace je jedním z faktorů účelného boje proti dezinformacím,“ vysvětluje další rozměr promyšleného brandbuildingu.

Mezi další témata konference patřila regulace reklamy, kreativa nebo spoluodpovědnost médií. Kromě Davida Palivce na ní vystoupil třeba tiskový mluvčí ministerstva zdravotnictví Ondřej Jakob, náměstek ředitele Všeobecné zdravotní pojišťovny Ivan Duškov, místopředseda Národní sportovní agentury (NSA) Roman Brandýs, jednatel společnosti Porta Medica Jakub Král nebo moderátorka CNN Prima NEWS Pavlína Wolfová.

Akci pořádal Zdravotnický deník, který kromě souhrnného článku zveřejnil příspěvek přímo k Davidovu vystoupení.