Slide fotka těhotné maminky na černém pozadí logo ozp nápis: Příspěvěk na ultrazvukové vyšetření, vitamíny nebo poporodní péči nejméně 1500 Kč

Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
2019 až do současnosti #média #strategie #kreativita #produkce

Komunikační aktivity zdravotních pojišťoven probíhají po celý rok, jejich akviziční kampaně však většinou pouze v březnu a září. Pro Oborovou zdravotní pojišťovnu zajišťujeme realizační část těchto kampaní od roku 2019 opakovaně.

Součástí naší práce je nákup reklamního prostoru v následujících mediatypech:

  • tisk
  • sociální sítě
  • TV
  • rozhlas
  • online média
  • OOH

Kromě toho jsme v roce 2020 zajistili (a v roce 2023 opět zajišťujeme) strategii, kreativitu a produkci. Z pohledu akvizičních kampaní jsme dále realizovali mediální plán, nakoupili mediální prostor a vypracovali závěrečné vyhodnocení efektivity kampaně.

Mediální kampaně OZP (příklad září 2020)
v číslech:

ikona monitor s DNA oranžový 76,1% reach 1 + TV kampaně

ikona list papíru bílá53 inzerátů v tištěných médiích

ikona banner s dna oranžový100 CLV poch