Remmark začal spolupracovat s umělou inteligencí

 

Zaměstnanci komunikační agentury Remmark pro svoji práci začali využívat kanály umělé inteligence (AI). Kompletní tým totiž absolvoval oficiální školení pod vedením webové specialistky Barbory Ševčíkové.

 
„Jsem líný člověk. Proto ráda využívám umělou inteligenci, protože šetří můj čas, hlavu i ruce. Nemusí nezbytně nutně přinášet kreativní či originální řešení – to je stále doménou člověka. Nabízí ale jiné benefity. AI pracuje mnohem rychleji než my a v krátkém čase může nabídnout ohromné množství variant řešení a nápadů, které pomohou posunout váš projekt během pár okamžiků dál,“ říká Bára.
 

Pokud s umíte s AI pracovat, můžete s ní brainstormovat vaše nápady, nebo ji můžete požádat o zpětnou vazbu z pohledu konkrétní specializace. To ušetří spousty času, lidských zdrojů i peněz. Ráda ji používám na korektury a úpravy textů, vytváření powerpointových prezentací, kód, psaní formálních mailů nebo rychlé rešerše. „Jasně, výsledky nemusí být vždy tak kvalitní jako od člověka, ale mám je k dispozici rychleji, než kdybych vše psala, dohledávala a vymýšlela sama. Jde jen o to, správně napsat prompt a pak se případně doptat.“ vysvětluje.
 
Dnešní AI není umělou inteligencí v pravém slova smyslu. Je pouze jazykovým modelem, který napodobuje myšlení na základě jazykové struktury. Jedná se tedy o způsob, jakým mohou počítačové systémy napodobovat lidskou inteligenci a chování. Učí se pomocí naší zpětné vazby a rozhodují pomocí matematických vzorců a algoritmů. Jak dobře se jim daří zadané úkoly plnit, závisí na tom, jak kvalitní data a příkazy jim zadáváme.