Slide fotka dvou žen šeptajících přes plot a muže odvážejícího kotel logo ministerstva životního prostředí nápis To není drb

Mediální kampaň Kotlíkové dotace
2019-2022 #média#kreativita#produkce

Mediální kampaně pro Kotlíkové dotace zajišťujeme od roku 2019. Součástí naší práce pro klienta (Státní fond životního prostředí) bývá nákup reklamního prostoru v:

  • tisku,
  • rozhlasu,
  • TV,
  • online médiích.

V rámci zakázky jsme připravili mediální plán, nakoupili mediální prostor, předali do médií reklamních formáty a vypracovali závěrečné vyhodnocení efektivity kampaně. V roce 2021 jsme zároveň připravili kreativní strategii „To není drb!“ pro kampaň v TV, rozhlasu a tisku. Pro velký úspěch použil klient tuto kreativitu i pro rok 2022.

Mediální kampaň projektu
Kotlíkové dotace (příklad duben – květen 2019) v číslech

ikona bílý monitor ukazující šroubovici DNA 78%   reach 1 + TV kampaně

 263  rozhlasových spotů

ikona bílý list novinového papíru se šroubovicí DNA  42  inzerátů v tištěných médiích

2,5 M+ zobrazení videoreklamy

5,7 M+ zobrazení online banneru