Slide rodina u dětského domečku zatepleného polštáři šipky s nápisy nová zelená úsporám

Mediální kampaň
Nová zelená úsporám
2019-2020 #média

Mediální kampaň na podporu projektu Nová zelená úsporám probíhala ve dvou etapách: březen až duben 2019 a únor až březen 2020. Pro klienta (Státní fond životního prostředí) jsme zajišťovali nákup reklamního prostoru v:

  • tisku,
  • online médiích,
  • TV,
  • a rozhlasu.

Součástí zakázky byla příprava mediálního plánu, nákup mediálního prostoru, předání dodaných reklamních formátů do médií a závěrečné vyhodnocení efektivity kampaně.

Mediální kampaň projektu
Nová zelená úsporám 2019 v číslech:

ikona zelený monitor se šroubovicí DNA77,5% reach 1 + TV kampaně

ikona zelená sluchátka se šroubovicí DNA178 rozhlasových spotů

ikona zelený list novin se šroubovicí DNA28  inzerátů v denících a časopisech

6 M+ zobrazení videoreklamy 

5 M+ zobrazení online bannerů

250 % vyšší návštěvnost webu