Mediální kampaň na podporu projektu Nová zelená úsporám probíhala ve 2 etapách: 3-4/2019 a 2-3/2020. Pro klienta Státní fond životního prostředí jsme v rámci této kampaně jsme zajišťovali nákup reklamního prostoru:
Součástí zakázky byla příprava mediálního plánu, nákup mediálního prostoru, předání dodaných reklamních formátů do médií a závěrečné vyhodnocení efektivity kampaně.
Mediální kampaň projektu Nová zelená úsporám 2019 v číslech:
77,5 reach 1+ TV kampaně
178 rozhlasových spotů
28 inzerátů v denících a časopisech
více než 6 000 000 zobrazení videoreklamy
přes 5 000 000 zobrazení online bannerů
2,5x vyšší návštěvnost webu
Mediální kampaň projektu Nová zelená úsporám 2020 v číslech:
79,8 reach 1+ TV kampaně
569 rozhlasových spotů
34 inzerátů v denících a časopisech
5 300 000 zobrazení videoreklamy
6 100 000 zobrazení online bannerů
2,5x vyšší návštěvnost webu
Projekt: NEST BIG DATA ARENA (CZ.07.1.02/0.0/0.0/17_056/0001340) je spolufinancován Evropskou unií.
Cílem projektu je vytvoření zcela jedinečného inkubátoru v centru hlavního města Prahy a jeho následné provozování tj. administrativního objektu pro podporu podnikání a zavádění inovačních metod do regionálního podnikatelského prostředí ve spolupráci s výzkumným partnerem projektu.
V roce 2020 získala firma REMMARK, a.s. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes 3. výzvu Pražský voucher na inovační projekty (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_025/0000605). Podpora byla mířena na účast firmy REMMARK, a.s. na projektu Datová platforma pro marketingovou komunikaci v Praze za účelem vytvoření platformy, která bude agregovat široké spektrum marketingových výzkumů. Očekávaným výstupem je software Informační a datová samoobsluha a zpráva. Projekt Datová platforma pro marketingovou komunikaci je spolufinancován Evropskou unií.
V roce 2020 získala firma IMAGE CZ, a.s. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes 3. výzvu Pražský voucher na inovační projekty (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_025/0000605). Podpora byla mířena na účast firmy IMAGE CZ, a.s. na projektu BOSS 4.0 – Modul Média v Praze za účelem vytvoření softwaru pro zefektivnění plánování a nákupu reklamních kampaní v médiích. Očekávaným výstupem je software pro evidenci zakázek a usnadnění práce při nákupu, prodeji a správě mediálních kampaní a zpráva. Projekt BOSS 4.0 – Modul Média je spolufinancován Evropskou unií.