Slide chlapeček s malým robůtkem nápis Informatika baví, zapoj hlavu logo imyšlení

Mediální kampaň na podporu projektu PRIM
2020 #média

Mediální kampaň na podporu projektu PRIM probíhala v období od 7. července 2020 do 30. listopadu 2020. V rámci kampaně Podpora rozvíjení informatického myšlení jsme pro Jihočeskou univerzitu České Budějovice zajišťovali:

  • produkci tiskových dat pro média,
  • produkci pro online programatiku,
  • výrobu a umístění OOH,
  • tiskové služby,
  • produkci a dodání rozhlasových spotů médiím.

Mediální kampaň projektu PRIM v číslech:

ikona modrá sluchátka propojená oranžovou dna 300 odvysílaných radiospotů

ikona oranžový list papíru s popisem a dna299 inzerátů v tištěných médiích

ikona modrý banner se vzorem DNA300 CVL ploch a 35 billboardů

ikona modrý autobus180 rámečků ve vlacích a 1 polep autobusu

140 M+ zobrazení online bannerů

5 M+ zobrazení a 20 158 prokliků (PPC kampaň)

Na facebooku

1,5 M+ dosah a 2 M+ zobrazení

4 810 kliků na odkaz a 394 reakcí